20 december

fyra dagar kvar.

idag har mest varit en latdag var hos alexnader innan och kollade lite på the models of the runway,det är ett program som handlar om modelerna som är med i prodject runway.
och nu är jag hemma har inte varit det sen typ i torsadgs så det är en del saker somjag ska göra innan jag går och lägger men ikväll känner jag. måste duscha,städa lite det ser förjävligt ut här inne.

 sen måste jag göra en naturkunskapsläxa som jag inte har lämnat in än, sista innan det blir lov.sen måste jag läsa lite i ljudet av ditt hjärta, har val kanske 100 sidor kvar så jag har skickat efter så länge vi båda andas på biblioteket och hoppas att den kommer innan tisdag så jag kan läsa den på lovet.





twilight böckerna så hilmla bra något jag verkligen rekomenderar att läsa.tycker man om filmerna så ska man läsa böckerna för det finns så mycket som är med i böckerna som inte är med i filmen, läser man böckerna först så ser man massa små saker som man vet är med i boken men man lägger inte märke till det annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0