22 december.

idag var det julavslutning på skolan:) äntligen jullov det känns riktigt skönt, inna avslutningen hade vi fika med klassen det var jätte mysigt. skönt att jag har en veckas lov längre än alla andra eftersom jag ska åka ner till min hemstad för att fira min 18års dag där något jag längtar till jätte mycket :)

efter avslutningen gick jag och stina ner på stan och jag köpte en fin tröja på vila för 40 kr, för dom har tyvärr konkurs utförsäljning. träffade även några kompisar jag inte träffat på jätte länge för dom inte bor här längre det var jätte kul :)
sen blev det hem och julstädning och julklappsinslagning med mamma sen pynta granen här hemma.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm.

va sent ni slutade skolan!

2009-12-23 @ 17:20:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-23 @ 17:24:32
Postat av: Linnea

haha råkade ju försova mig liiite till fikat..

2009-12-25 @ 01:13:20
URL: http://elles.devote.se
Postat av: lina

haha linnea bara lite va ;) vi slutade sent men kanske bröjade kanska sent efter sommaren har jag för mej. tack tack för att du tycker det:)

2009-12-25 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0