bra dag :)

förutom att det är svin kallt ute så är jag jätte glad idag för det var våran sista dag med gko (grafiskt) så vi skulle redovisa och jag hade skrivit om Vogues historia och var jätte nöjd med mitt arbete  och fick typ bara bra komentarer från dom andra :) förutom linnea :P men iaf blev jätte glad för det.

sen var det dax att prata med våran lärare örjan som vi gjort ett monogran till vilket jag inte alls blev nöjd med men då tyckte han att mitt var att utav de fyra bästa i min grupp och att jag skulle tycka om det för det gjorde han och tyckte jag var ducktig typ :) det kan jag ju säga verkligen gjorde min dag :)

ska bara säga grattis till min kompis linnea också som äntilgen tagit körkort:) grattis till henne

sitter nu här hemma och gör inte så mycket tänt lite ljus för att det inte ska bli så jävla kallt här inne
och nu ska jag gå och göra lite te :)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha men jag är en jävla kritiker ända in i benmärgen!



Taaack igen :D

2009-12-20 @ 18:08:58
URL: http://elles.devote.se
Postat av: lina

haha jo jag har märkt det ;) du ska alltid komma med något;P men det är bra för kritik lär man sej av. väntar bara på att få åka nu också ;)

2009-12-20 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0