helgen

i lördags gick jag och alexander på stan och julhandla. gick även på uh och fikade och hade det mysigt.
söndagen tog vi det lungt, sov till ett haha på kvällen så såg vi på new moon. 
det är andra gången jag ser den nu den är så bra !! längtar bara tills nästa film kommer den är planerad att ha
premiär den 30 juni tror jag det var långt kvar men jag får hälla mej till böckerna så länge. håller just nu på med den tredje boken snart klar.
bara lite tråkigt att det var en viss paulin som råkade säga lite av sluten av sista boken, blev inte så glad på hemme då men men.

robert pattingson är snygg!!


Kommentarer
Postat av: paulin

hahah, det var faktiskt inte meniiiingen :( förlåt!

2009-12-14 @ 18:11:45
URL: http://paulinedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0