idol.

nu är det idol finalen, ska tyvärr se den ensam men det kan vara skönt det också ibland.
min favorit har redan åkt ut för länge sen, det var Rabih men fick ju se han när han var här i ö-vik. satt och fika typ två meter från han :) haha han sjunger ju nu, han gör you är not alone så bra.

jag har laddat upp inför kvällen med bara nyttiga grejor (!) har gjort en tallrik med gurka, päron,
digistive och färsk annanas.
gott gott.

igår vet jag inte vad som hände så började jag träna med alexanders tränings grej som man springer på körde tre gånger JAG ! jag har inte tränat på ett år typ. var har hänt först träna igår och nu det här! får väl se om jag kommer bli nyttig och börja träna.. hah

 
gottigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0