just nu

sitter och dricker var chocklad med marshmallows. jätte gott men sitter också och gruvar mej för att ha svenska prov imorgon, medltiden muntligt jippie! och sen har jag också en grafik uppgift ska vara klar för utskrift imorgon måste göra det sista nu snart men egentligen hat jag bara lust att dra täcket över huvet och sova.





det är bara tio dagar kvar nu till julafton, har ingen aning vad jag önskar mej alla tjatar på mej att jag ska komma på något men jag kan inte! iaf så var jag på atan innan och köpte en julklapp nu är det bra
 två kvar sen det är till mamma och pappa, mamma vet jag vad jag ska köpa till men inte pappa
han önskar sej bara massa jaktgrejer och det är ju inte så att jag är på någon sån affär varje dag så
jag måste hitta på någonting annat men vet inte vad.


Kommentarer
Postat av: Madicken ;)



Hej allt bra idag? ^^

Ha en bra fortsatt start på veckan!

2009-12-14 @ 19:59:03
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: lina

hej det är bra :) själv då? tack det samma:)

2009-12-16 @ 13:58:22
URL: http://linafredrixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0