kallt !!

det värsta jag vet är snö och kallt och vad är det idag jo 20 minus! usch , fy vill bara till cypern och värme igen det känns helt overkligt att bara för några månader sen låg jag på en strand och sola. vill dit nu!!


var där med min mormor och morfar :)
haha morfar är så söt här vi andvänder självutlösaren på kameran
och j´han hängde nog inte riktigt med.

tre liters rör med öl eller drink för 200 kr tackar man ju inte nej till
( linnea;) )


vattnet!!

partygata en av dom, det var lite folk där då för vi var där när det var lågsesång.


så här vit och fin var jag när jag kom hem kan ju säga att jag inte vill
ha tillbaka den färgen inte alls..



Kommentarer
Postat av: julia

såg ju sådär lagom härligt ut!

du hittade ingen blekare att ställa dig bredvid?

2009-12-25 @ 23:24:01
URL: http://juliaahman.blogg.se/
Postat av: lina

mm visst gör det vill inte alls dit igen.. haha sötfia det var du ställde dej med mej skyll dej själv ;)

2009-12-25 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0