lördagen den 19 december.

igår var jag först med min bubbe på stan, fram till fyra då stina slutade och jobba du lämnade jag alexander så han skulle kunna köpa en sista julklapp åt mej, för att åka hem till stina och baka dumlekakor.

hos stina blev det mys med hembakad pizza, bakning, robinson och sen såg vi på filmen wild child.filmen var jätte kul och kakorna blev jätte goda fast vi kunde inte äta för många för dom ska vi ta med oss till skolan på tisdag då vi ska ha avslutningsfika med klassen.


jag tänkte ta med mej min kamera som jag äntligen har hittat men så
klart glömde jag den.



i filmen spelade dom en låt som jag velat ha jätte länge men jag har inte vetat vad den heter, så jag och stina satt och letade typ en timme igår för att hitta den haha låten heter iaf Let me think about it med Ida Corr och Fredde le grand. den är kanske gamal men den är bra man blir på party humör när man hör den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0