regnig måndag

sitter på skolan och väntar på att min bubbe ska sluta så jag kan åka med han hem.
har nyss haft foto och gjort klar en uppgift, som ska vara ett självporträtt.
tänkte lägga upp bilderna men det funkar inte nu så jag gör väl det sen.


idag har jag , matilda och stina ner på stan för att fixa och fota lite till våran webtidning
som vi skriver här på skolan.
först var vi på bik bok och hjälpte matilda för att linda som egentligen är med henne var sjuk.
vi var där och plockade ut veckans outfit och fotade. sen gick vi på crispin för att plocka framskor där och fota, vi tog fram tre par och ett utav paren är jag jätte kär och dom ska nog få följa med mej hem snart :)
så där ser skorna ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0