slö söndag

idag har jag inte gjort så mycket, städat lite och tagit det lungt. jag har kollat på the hills avsnitt från säsong 5.såg audrinas snygga slitna jeans (bilden) som hon har i ett avsnitt och blev jätte sugen på att slita sönder ett par jeans. hitta ett par gamla svarta jeans som jag ska göra om lite. så nu ska jag gå lös med saxen ;)

idag har jag inte gjort så mycket, städat lite och tagit det lungt. jag har
kollat på the hills avsnitt från säsong 5.såg audrinas snygga slitna jeans (bilden)
som hon har i ett avsnitt och blev jätte sugen på att slita sönder ett par jeans.
hitta ett par gamla svarta jeans som jag ska göra om lite. så nu ska jag gå lös med saxen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0