16.59

gud vad det är härligt väder ute! kort dag i skolan slutade tidigare så jag och stina gick en sväng på stan för att hitta något kul till henne att ha på fredag. träffade även jennie :) var ett tag sen nu så det var kul!

det var äckelfisk till lunch så jag, linda,stina och matilda tog en drive in på max med alexanders bil. gott!
linda och matilda köpte maxbox och fick en pysselbok med kritor som det var mumin på :) haha

dagens citat av matilda när hon sitter och gör en laburint i boken : jag blir yr!! haha
kanske inte så kul att läsa men synen att se dom sitta och rita i en barn pysselbok! ♥

nu ska jag bra käka sen kommer paulin och hämtar mej sen drar vi vidare in till stan för att gå på klubb kväll
alla affäer har öppet till nio, sen ska vi hämta dricka tills fredag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0