boooring..

har inget att skriva om, orkar inte kommer väl tillbaka när jag hittar något kul att skriva om..

kan ju säga tre saker iaf, 
första: igår var jag och mamma på friskis och träna sen gick vi hem, tänkte
att det skulle bli en skön promenad i solen.. kan ju säga att det är första och sista gången vi
gjorde så fy fan! pluss att det var sol i typ fem min när vi nästan var framme kul!

andra, idag var vi på bio med klassen på folkan och såg pojken i randig pyjamas så himla hemsk!
men jätte bra se den!!

tredje är roligt, innan var jag ute med tekla och hon bajsa och jag skulle plocka upp..
helt i andra tankar som jag var tänkte jag inte alls på vad jag gjorde så jag höll på att
slänga hundbajset på mej själv!! lyckat! jävligt tur säger jag ju bara att jag missa!

nu ska jag sova god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0