ny vovve.

var precis ute i det härliga vädret med tekla min hund, har ju glömmt att säga en grej eller dom som träffar mej typ varje dag vet ju redan om det men kan skriva ändå. att vi ska skaffa en hund till en mörk golden retriever och när jag säger mörk menar jag inte svart utan den är inte hel vit utan lite mer åt det vad säger man gula hållet.

iaf om två och en halv vecka föds dom och då skavi åka och titta på dom. får se om jag lägger upp några bilder.
känns lite drygt att börja om igen men en ny valp, lägga undan grejor, lära den sitta ligga, inte kissa inne! hah
men det ska bli kul :)


som mamman på bilden ungefär den färgen kommer det bli.


söt liten tjockis! en valp från highcoast kennel, samma
 kennel som vi ska ta våran hund från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0