the killing moon.

hej hej, var ich tränade med alexander innan och ligger nu i sängen nyduschad och ny insmörjd.
det finns inget härligare än att gå från en varm dusch till en varm och gå säng.

idag på skolan så höll jag mitt hyllningstal som jag skrivit till min mormor och morfar
det var riktigt jobbigt.. saknar dom så mycket! ♥

gick även på stan en jätte snabb sväng med stina och hittade en fin svart maxiklänning och ett fint slapplinne på gina som jag ska köpa så fort jag får pengar :)


vill egentligen ha den khakifärgade men den är från topshop och kostar 400kr medans den svarta
som jag ska köpa kostar 99kr och är från h&m.


linnet från gina ser ut så här i ryggen känns som att det kommer användas flitigt i sommar.
har även idag suttit och kollat på tatueringen som den här tjejen har på sidan (fjädern) och är grymt
sugen på att göra den.


bilder tagen från the killing moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0