2 augusti.

måste bara berätta en ganska kul grej som hände i lördags när jag och amanda satt på docken. hon satt och pratade med någon kille och jag sitter och ser ett par par snygga killar och ret vad det är så sätter som sej bordet precis brevid men och jag tänkte fan vad kul tills dom börjar prata.. dom pratade danska och där sitter jag ett fån inte fattar ett piss!  jag brukar fatta ganska bra men efter jag flytta förstår jag mindre och mindre..

iaf där sitter jag och försöker förstå men det går inte så bra och amanda som försöker förklara på danska för dom att jag inte förstår så bra ( hennes låsaspappa är dansk) jag tycket det skulle kännas så dumt att börja prata engelska med dom så det gjorde jag inte.. fråga mej inte varför men det hela blev bara jätte konstigt och pinsamt ! men va fan, brukar förstå i vanliga fall men tydligen inte på fyllan.. hah killarna var riktigt snygga också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0