4 februari.

hej hej, har varit hemma idag för jag hade ont i huvudet, sov till kl tolv riktigt skönt. sen fick jag ta mej in till stan, upp på skolan för att hämta matteboken.. sen ner på stan och in på banken och fixsa lite där, gick även på bik bok och köpte en jacka nu på rean hade kostat 800kr men jag fick den för 99kr.lägger upp bild sen,

det märks att det är melodifestivalen här på lördag, i stan är allt i full gång, det var några som stod och sjöng i gallerian och ett stort tält står på tårget, dom har till och med gjort snö figurer. imorgon ska jag till tältet på tårget och kolla på mina kompisar jennie och matilda som ska sjung vars en låt där. ska bli jätte kul och se.

på löredag har vi även öppet hus på parkskolan där jag går så vi ska sälja fika i vårat filmcafé där vi även ska visa filmer som vi har gjort. så snart kommer stina hit och då ska vi baka dumlekakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0