8 februari, våran dag

god morgon, eller ja vaknade för ett tag sen. men är ju ledig idag för det var öppet hus i lördags, riktigt skönt att vara ledig och sova länge förutom att min kattfan väckte oss typ kl 6 genom att krafsa på garderoben och jaga ens fötter under täcket för han skulle ha mat..
 

min lilfis när han var liten och söt.. som han inte är nu längre.

funderar på vad jag ska göra idag, om jag ska orka gå ut och gå en sväng eller åka till friskis och träna men det lutar mest åt att ligga och lata sej på soffan och se en film.
åh minnen! sitter och kollar på mtv där dom spelar massa gamla låtar nu visar dom spice girls wannabe.haha tänket tillbaka på när man hade dom som typ största idoler, min favorit var emma ;)

idag har jag och alexander varit tillsammans i 2år och åtta månader, helt sjukt länge! <3
men jag älskar han lika mycket förtfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0