ayia napa , sommaren 2010 here we come!!

sitter på skolan och längtar till sommaren, då jag och stina ska eventuellt dra till cypern ayia napa. satt nyss och pratade med linnea som också ska dit. det skak bli så grymt kul och jag längtar jätte mycket!!




kolla vad härligt!! var ju där i sommars med min mormor och morfar ska bli kul att åka dit igen :)

mina egna bilder från ayia napa sommar 2009




kolla skillanden på folk. det härä är låg sesong. när jag var där typ i sept.

och det här är samma ställe fast mitt i sommaren, bilden är från google.

Kommentarer
Postat av: Erika

Mammsen och pappsen sa till mig att det är väldigt dyrt i Cypern om man jämnför men andra turistorter. Bara så du vet ;)

2010-02-16 @ 21:40:04
URL: http://erikawentjarv.devote.se
Postat av: lina

erika:nej gud, jag var ju där i sommras så jag vet hur det är där, men tck ändå ;)

2010-02-16 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0