fall for you.

igår var det träning för hela slanten. först gick jag stina och emmy på stan och fikade sen gick jag och emmy till friskis, där hade jag instruktörs tid eller vad det heter, där jag fick lite hjälp med vad jag skulle göra och så det varade in en timme sen efter det körde jag lite och provade på. fick även råd om att jag skulle gå till en massör eller att alexander skulle ge mej masage, vilket jag kommer utnyttja mycket! :)

idag har jag inte gjort så mycket, alexander var här men åkte nyss. men innan det fick jag min masage, jätte skönt,nu sitter jag och lyssnar på ett utav mina absoluta favorit band, seconhand serenade. råkade ladda hem en låt av dom för ca 2 år sen och sen dess har jag älskat deras låtar!! så himla bra, lungna och fina låtar. 


dom tre bästa, som jag har massor av minnen till <3
speciellt den längst ner.

nu ska jag sova, god natt sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0