hej hej

allt bra med er ? det är det med mej iaf förutom att det är så kallt:S ingen uppdatering i helgen för somsagt orkade jag inte, men nu är det ny vecka..

helgen i kort : jag och alle var hos mej och var hund och kattvakt för mamma och pappa var i lycksele ( måste bara säga att dom krocka med en älg men alla, även dom mamma och pappa åkte med klarade sej bra blev lite bucklor och backspeglen flög av på deras bil, men inget mer som tur var)
ifredags var jag med stina och hennes kompis gäng på en 18års fest det var mycket kul.

idag har jag varit på skolan en sväng, tränat och när jag kom hem tog jag en filt och satte mej framför brasan och läste lite det var jätte skönt.
nu ska jag ta och sova snart

Goodnight fellas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0