helgen.

mycket har hänt i helgen därför ingen ork till att blogga, men nu är det måndag igen, började skolan tio över tolv det var skönt. lördagen spenderades ute i solen med alexanders kusiner vi var och grilla, åkte skoter och bada vildmarks badkar och basta. jätte mysig dag, sen igår var det ju alla hjärtans dag och då var jag ju så klart med alexander vi var på bio, avatar, och mös på. han fick frukost på sängen och lite sånt av mej.

nu ska jag pyssla ihop ett handsmycke hade jag tänkt, med en kedia som jag köpte på pagoni för dett tag sen. lägger väl upp det sen, tänkte också lägga upp en bild på några ringar jag har gjort som också är från pagoni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0