måndags mys.

hej hej det var så sjukt kallt imorse, det var 28 minus!! sjukt, men iaf det blev en runda på stan idga som vanligt med matilda, sen hem och tända massa ljus och koka te och var jätte sugen på godis men nyttig som jag är (haha) så gjorde jag en smoothie istället.


rökelse, vet att den inte ska brinna läste det sen...

jätte dåliga bilder jag vet men det är mobilbilder.

nu sitter jag på mitt rum med massa tända ljus för det är svinkallt på mitt rum, ska väl försöka läsa ut min bok som egentligen ska vara inlämnad typ förra veckan för det är någon som väntar på den..




sad things happens in our life to..
fick precis veta en jätte hemsk sak också, att en kompis pappa har dött. beklagar verkligen
och all kärlek till dej nu. sköt om dej gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0