new in.

kom på nu att min kamera är hos lilla linnea, som inte vill svara i telofon.. så det får bli lite dåliga mobilbilder istället, förutom den första :)

jeansshorts 99kr från h&m modellen heter boyfriend och är lite lösare modell.

vit skjorta/blus från gina tricot 149kr

deo, hårspray rockaholic finnas att köpa på frisörsalonger 200kr
och så köpte jag en body lotion på apoteket 85kr som luktar granatäpplen och
den luktar så gott går inte att sluta lukta ;)


i fredags när jag var på stan köpte jag denna bustier från lindex 149kr
hade den under en kavaj på kvällen. (blid lånad av linnea)

Kommentarer
Postat av: paulin

har samma bodylotion, har funderat många gånger på att äta upp den!

2010-03-01 @ 18:02:24
Postat av: lina

haha jo det har jag också men det går fan inte sluta lukta på den!!

2010-03-01 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0