Feb. 7, 2010

idag har jag och alexander varit ute på skoter tur, vi åkte upp till mellenimstugan och åt korv sen åkte vi ner på sjön och alexander leka runt lite där. sen när vi kom hem igen startade vi en eld och grillade korv igen, haha. innan maten blev det en snabb bastutur. jätte mysig dag så skönt med lite sol och så klart åkte sojglasögonen på ;) (äntligen!!) längtar så otroligt mycket till sol och sommar men vinter är härligt också när dte är sol. allt var jätte kul föruton att jag fick en gren rakt över mitt knä när vi åkte, inte så där jätte skönt precis..





nu sitter jag här själv hemma med kissen och tittar på australia, mamma och pappa åkte med vovven till stugan.
australia är en utav de bästa filmer jag sett, lite dryg i början men sen är det så bra, så söt och hemsk.  
somewhere over the rainbow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0