17 januari

hej hej igen, lite dålig uppdatering medans jag varit borta, och även när jag kom hem har inte riktigt orkat heller.
torsdag var det skolan som gällde igen.. det blev många grattis kramar :)
fredagen bärjade med sovmorgon till 11.20 skönt! sen gick jag på stan en sväng med stina och sen med matilda, stackarn som har varit med om en olycka men klarade sej ganska bra,det kunde hänt värre saker,hon är jätte söt när hon haltar ikapp oss andra :) vi fikade och shoppade.

efter det var det tänkt att jag och älsklingen skulle på paradisbadet och mysa på relaxen men det blev så sent så vi stannade hemma och bastade i deras bastu istället med champange :)

lördag skulle jag och alexander på relaxen.. men det blev inget då heller för dom stängde så tidigt det blev att ta hem från kebabhouse och hyra film istället, mysigt det också :) vi hyrde snuten i varuhuset och the reader och borta bäst hemma värst, den tredje ska jag se nu :)


Kommentarer
Postat av: paui

den 31 mars, då jävlar lina! då hänger jag på till både relaxen och krogen ;)

2010-01-17 @ 17:28:17
URL: http://paulinedblad.blogg.se/
Postat av: lina

ja fan vad kul:D det är inte lågt kvar nu ;)

2010-01-17 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0