19 januari.

vi hade jätte slött idag på skolan slutede vid lunch för våran lärare var inte där. så vi gick ner på stan jag, stina, matilda och linda. dagens planer var att åka ner på stan sen åka på friskis sen hem och gå ut och gå med linda men har kännt mej lite kraslig i halsen idag så det blev inget gym och inget gå ut och gå.. det blev en runda på stan istället med matilda. och nu är det dags att plugga tyvärr, vill helst bara färga håret men väntar lite för jag måste klippa mej också och det ska förhopningsvis matildas mamma göra snart :)


snygga vår/sommarskor hittade jag idag, fanns även i svart men dom var slut nu. men jag tyckte om dom här för det var en fin färg att ha på sommaren (dom är mörkare i verkligheten) dom finns på h&m kostar 200kr
köpte dom inte men funderar på det.

Kommentarer
Postat av: stajnaTOWN

KÖP DOM !! riktigt snygga ;D <3

2010-01-24 @ 14:23:41
URL: http://sflodstrom.devote.se
Postat av: lina

såg typ någon dag efter att dom redan var slut :(

2010-01-24 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0