2010


årets första dag blev en bakisdag / mysdag. jag och alexander låg kvar i sängen jätte länge och åt chips hehe.jag som tänkte att mitt nyårslöfte skulle bli äta mer nyttigt och träna, det gick ju bra. men sen gick vi upp för att äta men bestämde oss för att beställa hem en kycklingrulle från matcompaniet och även en cheesballspåse fick följa med hem, hemma såg vi sen på film och mös.

2 januari
vid fyra åkte jag till hallonbacken för att åka pulka, men när jag kom dit hann jag åka ett åk en var dom andra less och frusna så vi gick hem till erik som fyllde år grattis till han. där fick vi fika, gott gott och tittade på modo matchen. när vi var upptinade så åkte vi till själevad och åt på matcampaniet (igen hehe) där vi beställt bord. kvällen slutade hemma hos torkel med film.riktigt mysig dag :) 

nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker till helsingborg för att fira min fördelsedag, det är en del att fixa innan bla tvätta, packa, fixa nya hörlurar till iPodenoch lite sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0