24 januari

bästa helgen på länge, tack flickor.
i fredags var jag med min jennie, även fast jag inte är med henne lika mycket nu längre så känns det precis som förr när vi träffades varje dag.många skratt blev det, vi kollade på fel skickade sms, mös och pratade hade jätte kul.


vi på ledin i sommras.

lördag var mina goingar här och firade min 18års dag :) med tacos, vin och mycket sång haha
alltid lika kul och träffa er tjejer. tack än en gång för pressenterna.
bilder kommer sen för jag har inte fått några än..
nu ska jag upp och röja undan lite innan mamma och pappa kommer hem.


måste först bara säga gud var esteterna på nola är duktiga, var där i torsdags och såg den.
super duktiga!

Kommentarer
Postat av: paulin

tack själv vännen!!

2010-01-24 @ 15:41:17
URL: http://paulinedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0