27 januari

efter skolan gick jag och stina ner på stan,vi höll nästan på att blåsa bort för det blåste och snöade så mycket. jag höll stina sällskap medans hon väntade på att fixa grejer med linnea. vi fika och gick runt i massa affärer. hittat lite grejer, hitta även en massa skor :) la undan ett par på H&M som var jätte snygga!


mycket sko nu.. ha lite svårt att bestämma mej men nu när jag såg
dom här idag blev jag kär så jag ska köpa dom på fredag.


nu ska jag stänga den här dumburken och lägga mej och läsa
"så länge vi båda andas" och sen sova god natt
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

GRYMMA!!!

2010-01-28 @ 22:49:50
URL: http://elles.devote.se
Postat av: lina

linnea:ja:) visst var det dom du skulle visa mej i veckan?

2010-01-28 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0