4 januari.

var på stan en sväng med alexander, köpte julklapp till mormor och morfar (haha lite sent men jag har inte träffat dom än) det blev en klocka från village :) sen köpte jag nya hörlurar igen det är säkert typ en månad sen jag köpte nya sist är fan expert på att ta sönder dom! funderade på hur många jag måste haft medans jag haft min ipod säkert 10, 15 stycken!! jaja får se hur länge dom här håller hoppas dom håller under resan iaf.

sen blev det träning på friskis och sen åkte jag till uh för att träffa mina älsklingar, åt en tacotalrik satt där till tio när dom stängde. då alla åkte hem åkte jag och linda till henne där kollade vi på film och åt popkorn. jätte mysigt var så länge sen jag var med henne så det var kul :) 



linda när hon står model för mej till en fotouppgift :) 
love this pic. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0