helsingborg.

hej hej tänkte bara skriva lite snabbt innan vi ska åka in till stan och äta på restaurang. här är allt bra, igår fick jag ett kärt återseende av två riktigt bra vänner amanda och jessica, vi satt och drack vin och spela och skrattde åt gamla minnen. jätte mysigt :) 

 idag blev jag "bortrövad" av min mormor och morfar, fick en ansiktsbehandling och sminkning efter, jätte skönt. och nu ska vi åka på en italiensk restaurang.
imorgon kommer vänner och släkt för att fira mej men tårta hoppas jag och god mat. nu är det bara två dagar kvar till min stora dag :)

skriver lite nu vad jag tänk göra innan jag åker hem för jag orkar inte dra igång mormors gamla seg dator igen tar typ en halvtimme bara för att starta den. men på måndag ska jag åka och shoppa förhopningsvis och sen på tisdag vet jag inte riktigt det blir väl kanske att jag firar med familjen, sen på onsdag ska vi åka hem igen och jag hoppas att det inte tar lika långt tid hem som hit för det tog 14 och en halvtimme för det var så halt!
och sen hoppas jag att jag hinneer träffa jessica igen innan jag åker hem :)

men nu ska jag gå. hej hej ha det bra / L

Kommentarer
Postat av: besa

hejsan, om du orkar, kan du rösta på mig här?

http://naaimas.blogg.se/2010/january/kor-igang.html#comment



jag är nummer 5 :P

ha de bra.

2010-01-12 @ 15:40:47
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: linnea

GRAtTIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS på födelsedagen!!!!

2010-01-12 @ 22:01:13
URL: http://elles.devote.se
Postat av: Anonym

tack linnea:)

2010-01-13 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0