jobbigt.

hejehj.
usch är mer sjuk idag än igår eller sjuk ska jag inte säga men förkyld känns riktigt jobbigt för att jag inte kan träna, nu när jag äntligen känner för det! känns riktigt trist.näsan rinner samtidigt som jag är teppt (stavas det så ?) och läter som jag håller för näsan när jag pratar.fy hatar vintern man blir bara förkyld ,fryser och måste ha mycket kläder osv.  jag vet att man kan bli förkyld på sommaren också men det blir aldrig jag.

vad har hänt idag då inte mycket faktiskt slutade tidigt, åkte ner på stan och köpte snus till stina och linda haha
sen blev det hem och lata sej, alexander var här en sväng också :) 
nu är det dax för sängen för mej iaf.. tänkte först lägga upp lite bilder från lördagen och en dagens outfit :)
god natt.




transparant tröja med tubtop under och favvoskorna och nya thigtsen från gina.
älskar min nya ring den är så snygg.

Kommentarer
Postat av: emma

vart har du köpt den transparanta tröjan? :)

2010-01-27 @ 12:17:44
URL: http://emmastman.blogg.se/
Postat av: lina

emma: den är köpt på cubus nu på rean för 40kr :)

2010-01-27 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0