modo.

kom precis hem från modo matchen, gick ju väldigt bra för dom till och med jag som inte tycker om att titta på hockey tyckte det var en bra rolig match. det var första gången jag såg foppa live, tänk nu inte va!? har hon inte, jag har inte bott här hela mitt liv och har bara varit två gånger på hockeyn denna säsong sist jag var där skulle han spela men det gjorde han inte.

före matchen var jag med alexander, inna det gick jag på stan och köpte mina fina skor från H&M :D
dom är så grymt snygga kommer användas mycket i sommat.

hoppas ni också haft en bra dag, det har jag men nu ska jag snart sova, börjar inte skolan förren 11.20 imorgon
skönt! förresten gud vad mycket snö det har kommit :O det är sjukt!

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0