nyårslöfte godis.. ?

mitt nyårslöfte var att sluta ata så mycket godis och chips och så, att jag fick ett allkort på friskis också var bara ett plus.. men idag började vi tjejer prata om det för det är fler som har funderat på samma sak, typiskt en tjejgrej.. själv tycker jag det kommer bli skit svårt, någon sa att hon fick ju äta när hon var på kalas och sånna tillfällen, en annan skulle bli vegetarian en period, någon skulle inte klara det alls.. alla har sina olika sätt.
men om man nu har mycket sötsug som jag har och vill stoppa det så finns det faktiskt tabletter som man kan köpa och äta en om dagen som ska stoppa sötsug, finns på hälsokraft vet jag men kommer inte på vad dom heter just nu.

har du något liknande nyårslöfte?

till mej själv säger jag lycka till så får jag se hur länge det här håller.

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAH ja jag ska gå ner tio kilo! sug på den du!! önska mig lycka till kanske :P sen ska jag börja svara på sms och i telefon men det är något jag måste. måste. måste. hålla!

2010-01-19 @ 22:53:16
URL: http://elles.devote.se
Postat av: lina

linna:va:O vart ska du hitta dom 10 kliona dom finns ju inte äns på din kropp:P haha ja det tycker jag du ska börja med fick du mitt sms idag ? :)

2010-01-19 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0