packa packa !

idag är det packa som gäller! pappa kom med imorse att vi skulle åka redan imorgon kanske (!) vi skulle egentligen åka på torsdag men det skak vara dåligt väder då och vi ska tyvärr köra ner.. det tar ju bara undefär 12 , 13 timmar inte alls dyrgt med det är det värt! :) på söndag är det kalas för mej då ska släkten komma till mormor och fira min 18 års dag. fan vad tiden går fort tycker det inte var så länge sen jag flytta hit (fyra år sen) och fyllde typ 15.. och nu är jag snart 18 krogen here I come ;)

även fast jag är taggad att åka så var det lite synd att jag måste packa och så iadg det förstörde dagens planer, det var tänkt att jag och mina älsklings brudar skulle låna alexanders biorum och ha (mot min vilja, tycker inte om såna filmer) saw maraton hela dagen. men det ska vi göra så fort jag kommer hem igen :)


Kommentarer
Postat av: paulin

vi tar det när du kommer hem ja :) ha det superbra vännen, och grattis i förskott!!

2010-01-05 @ 14:25:01
Postat av: lina

ja :) det kommer jag nog ;) tack <3

2010-01-05 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0