stora hundar !!

dom som inte kan hantera stora hundar ska fan inte ha det! om dom inte kan hålla deras hundar när dom möter en annan hund och den stora hunden typ hoppar på den andra och börjar skälla och så ska man inte ha en sån hund heller tycker jag!

varför jag skriver det här är för att det hände mej nyss när jag var ute med tekla, okej hon är en surkärring men hon skäller aldrig och bryr sej om andra förbi gående hundar. då kom iaf en av mina grannar som bor en bit bort med sin stora grans danois (ser mer ut som en liten häst än en hund) och typ halt hoppar på tekla som är ganska liten också, och börjar skälla och sånt, för att han som går med hunden inte har pli på sin hund och inte kan hålla den..
så därför tycker jag att om du inte kan sköta och hålla en stor hund köp då ingen!!

 
grand danois.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0