mys.

hej hej allihopa ingen uppdatering igår för jag och alexander var på paradisbadet hela dagen.
jag fick ett pressentkort av alexander när jag fyllde år på balanas, relaxen på badet. så där var vi igår och satt olika bastusittningar, åt jätte god mat och dricka.vi badade även bubbelpool, duschade i tropiskdusch och satt i ångbastu.det var jätte skönt, efter det gick vi till public och satt där och mösdrack medans vi väntade på skjuts.

nu ska jag och alle ut och åka skoter en sväng. sen ikväll kommer paulin, julia och matilda hit för att titta på film och mysa i alexanders biorum.ha en bra kväll.
hej hej /L



vill ha sommar, bort med all snö!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh va skönt de lät:) Ses ikväll, myspys!;)

2010-01-30 @ 15:12:28
URL: http://redroom.devote.se
Postat av: paulin

MYS!

2010-01-30 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0