bakis...

igår vad det full rulle hela dagen fixa alexanders systers hår sen på hennes avslutning och
sen in till alexanders student gratta han osv.sen åkte vi hem till han åt massor och sen var
det fest på kvällen..hade jätte kul men mådde inte så bra på slutet..


idag är jag bakis som fan, käkade nyss en kabab med vitlökssås lovely!♥
jag och mamma var och kollade på min alexander och alla andra på balen.alla var jätte fina.
själv stog jag osminkad och äckelbakis.men nästa år ärdet min tur att gå där på röda mattan
i en fin klänning.tänkte lägga upp lite bilder sen från torsdag, fredag och lördag.


ikväll är det packa och lata sej som gäller för imorgon åker jag! ska först på ikea med mamma
och pappa vid 11 sen till sundsvalls flygplatsoch sen åka till helsingborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0