hemma igen

hej hej hemma igen! har ju varit hemma ett par dagar men det var ju midsommar den firade jag med min bubbe sen igår var jag hos stina en sväng, hade mycket att prata om..

jag har haft jätte kul! varit ute ett par gånger på allt från  mångdagsklubben på swea, pubro, mysiga uteserveringar i hamen till partydansstället tempel. har även spenderat en del tid i mormors mysiga trädgård. har också träffat mycket mytt mysigt folk.

precis innan jag skulle hem i torsadags hann jag cyckla ner till stranden en jätte snabbsväng och ta ett dopp det var inte varmt men det var värt det! gjorde det bara för att, att kunna säga att jag har badat i rydebäck. för att sen gå upp igen med cycklen
alldeles blöt i håret och sand mellan tårna! kärlek!♥

jag har så mycket att berätta så jag vet inte riktigt var jag ska börja..
men kan ju säga att jag har haft riktigt kul och funderar på att åka ner nu snart igen !
tänkte slänga upplite bilder snart.. börjar med den här.


påväg från stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0