ny vecka

mycket händer denna veckan först massa saker att göra klart har egentligen inte tid att sitta här en som vanligt skjuter jag på allt.
men iaf onsdag brännboll med klassen.. (tror jag de var ?)och även tomma skåp och så,
torsdag avslutningsfika med klassen sen käka på olles med linnea, erika och stina visst ?
fredag ska jag upp tidigt och fixa patricias( alexanders syster) hår för hon går ut nian,följa med på hennes avslutning i själevad och sen åka in och kolla när bubben tar studenten! :) ♥
sen blir det att åka till matilda på förfest sen på klassfest
på lördag är det balen och på söndag åker jag! först ner till sundsvall med mamma och pappa och gå på ikea sen tar jag flyget ner och är borta ca 10 dagar

och mellan allt detta ska jag hinna gå på banken, fixa pass, städa och rensa massa på mitt rum och tvätta+packa innan jag åker!


piff och puff, är man med den ena så ingår den andra så är det bara. bild från i fredags.

just nu är det här grabbarna och börjat fira sin student genom att vara och spela
vollyboll och dricker öl.bara en liten mjukstart så där på veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0