sommaren är här!


jag och matilda i torsdags när vi var på skyttis och
fotbollsgrejset :) bild tagen av matilda


min helg bestod av mycket filmmys först såg jag och matilda en dirty dancing hos mej
 ( efter min vhs käkat upp mina band nästan) mys mys!

sen på lördagen var matilda och hennes alexander hon min alexander med mej och
kollade på någon film i vårat fina biorum

och igår var jag och alexander ner på ikea och birsta, köpte säng och soffbord och hela köret !
 fast jag hittade inget kul i klädväg.. men åkte istället in till stan idag och köpte en kjol som jag
kanske ska ha på fredag. har inte bestämt vad jag ska ha. ( visar kjolen sen)

nu sitter jag här och har massa att göra igen men jag ORKAR inte!! men man måste ju.
så hej hej så länge ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0