my week.

måndag
gick till jessica en sväng, vi åkte sen vidare till staden med jessicas kusin helena och fikade på coffehouse.sen var det bara hem och käka och plocka ihop lite grejer för utgång, men innan det förfest hos jesscia med elin.åkte in till stan satte oss på en pubb på knutan och shotta sen mötte vi upp alex och simon, gick vidare till docken, en uteservering vid hamnen och avslutade kvällen på swea.





tisdag
bakis dag vaknade sent, åkte med mormor till höganäs en sväng. kom hem runt sex och sov sen hela kvällen.

onsdag
jag och jessica att i solen och spelade hänga gubbe, sen kom simon till oss i rydebäckvi gick ner till standen en sväng och sola, jessica bada! men jag doppa bara benen. jag åkte hem och käka och duscha. efter det blev det pubb ro, i norra hamnen där satt vi och drack och hade jätte trevligt. blev lite mer än vi tänkt.. kul var det iaf och kvällen asvlutades på docken.




hänga gubbe:)


stranden.


alex på pubb ro.
 

jessica :)


torsdag
var in med jessica en snabbis i stan och fixa en grej sen när jag kom hem la jag mej i solen i mormors trädgård så himla skönt. på kvällen var jag bara hemma med mormor och åt kebab!

idag har jag plockat upp och så ur väskan, sen inget mer har jätte tråkigt nu men men
få se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0