22.29

hej hej, har inte orkat uppdatera för det har varit så fint väder. helt underbart det
har varit 25 i skuggan idag.igår var det mys dag med mamma och pappa vi åkte
till stugan en sväng och fika och att i solen, så skönt! sen på kvällen så kom stina
och amanda till oss hos alexander i hans nya biorum och där kollade vi på avatar.
fast jag sov nästan hela filmen! hade även shorts premiär igår:)

idag har jag, alexander och hans pappa varit en sväng på örnexpo och jag åt
 langos! det är så underbart gott brukar alltid äta det på helsingborgs festivalen.
sen åkte vi hem till alexander igen och jag spöade han i årets första kubbrunda ;) 
nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på film. god natt, drömsött!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0