onsdag 20.40

hej hej dagen började inte bra, vi hade någon konstig lärare som vikarie på matten för våran
vanliga var sjuk men men. sen åkte jag,stina och linnea ner på stan för att käka. åkte upp på
skolan igen och hade temadag och såg någon dålig film sen ut i solen och göra en uppgift och
så fick vi glass av våra lärare :) mys mys

riktigt jobbig dag alltså, drog vidare ner på stan en sväng med stina och satt även då en sväng i
solen, underbart skönt! nu sitter jag och alexander på deras firma kontor och väntar på paulin och
några som ska komma in och spela volleyboll och grilla vid villa kiosken. jag och alle var nyss på
barken och åkte båt, första båtturen i år jätte härligt men kallt!

har snart gjort alla sommar saker man ska göra äta jordgubbar, äta mjukglass, uteservering,åka båt,
grilla och massa mer har bara badning kvar nu fast det tänker jag vänta med ett tag till..
ha en mysig kväll allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0