some news

hej hej

har legat i sängen och degat hela morgonen sen alexander åkte och jobba kl nio, nu måste jag städa lite efter min och bubbens brakmiddag som vi hade igår, uppe i köket. vi grilla massa gott! det var den 8 igår och då hade jag och alexander varit tsm i 2år och elva månader!

har ju åkt på världens jävla förkylning! har inte varit såhär förkyld sen vet inte när, riktigt jobbigt.
kraxar som en kråka på morgonen hah får se hur jag mår imorgon om det blir någon skola eller inte.är ju ledig torsdag ,fredag  skönt måste vara frisk tills då så jag kan göra något roligt!


valparna! så söta, ska åka och hälsa på dom sen som sagt längtar riktigt mycket kan
jag ju säga.någon av dom där sötnosarna kommer komma hit och bo här sen.
är det någon som vill komma och hälsa på då ;) 


Kommentarer
Postat av: emma & amanda

gud vad härlig blogg =)

2010-05-09 @ 13:26:24
URL: http://svenoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0