val i livet.


har varit i paris en gång men jag vill åka dit igen och kanske bo där?

jag har alltid velat läsa franska för jag tycker det är ett fint språk, men jag lästa spanska istället varför?jo för när vi skulle välja språk i 6:an så fick vi prova på tre olika språk, tyska, spanska och franska och jag valde spanska för att den franska läranen vi skulle ha hade vi även i bild och jag tyckte inte om henne för hon hade sagt massa dumma grejor till mej om mina bröst att jag gav fel signaler till killar och bla blaingen på skolan gillade henne.

iaf jag valde spanska och flyttade upp hit och fick gå i 9:3 för jag hade valt spanska och alla som gick i den klassen läste samma språk. jag ångrar mej nu för jag fick ju inte lära mej det språkjag ville, vill fortfarande lära mej.

och nu tänker jag vad hade hänt om jag valde franska då hade jag hamnat i 9:1 och vem hade jag varit då?hade jag varit samma person jag är idag? vem hade jag varit med?
tänk vad så litet val kan förändra ens liv. tänk på det när ni gör val i livet.




bloggaren the killing moon, har inte en aning vad hon säger men snyggt är det iaf! hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0